groep4-gaat-gehalveerd-naar-de-noorkaap.reismee.nl

Alta

Vanmorgen lekker uitgeslapen en om 11 uur smorgens vertrokken want het weer werd er niet beter op. Het was nu wel 4 graden maar nog steeds erg bewolkt. Ach en om nog langer hier te staan daar hadden we geen zin aan. We hadden gisteren al het bezoekerscentrum gezien en bij het monument op de foto geweest en daar nog een huwelijksaanzoek gezien, leuk.Vandaag eerst een stuk dezelfde weg terug, prachtige vergezichten, nu konden we wel bij elke bocht stoppen want nu hebben we de tijd

Tongue Out
Met een sami op de foto geweest en rendieren tegengekomen. Het weer werd ook steeds beter en op een gegeven moment gingen onze truien uit want het was 11 graden! na een kilometer of 70 zijn we rechtsaf gegaan naar Alta waar we nu op de camping 2 dagen blijven staan om van alle belevenissen bij te komen. Het sleutel en het noorse ANWB verhaal horen jullie nog wel van Bert wel als we thuis zijn! Helaas hebben we geen fotoo van dit verhaal want we konden even niet bij onze aparaten....