groep4-gaat-gehalveerd-naar-de-noorkaap.reismee.nl

Zweden, Denemarken en Duitsland

Vanmorgen vroeg hebben we de boel weer opgebroken en zijn we verder gereisd. We hedden nog geen idee wat het doel zou zijn vandaag. Eerst maar een stuk de snelweg links laten liggen en de kustweg genomen. Omdat het rap warmer werd besloten we maar door te rijden in onze airco gekoelde camper. We hebbennu alle soorten weer wel gehad, van 2 graden op de noorkaap tot 32 graden nu. Bij Helsingborg konden we weer zo de boot oprijden naar Denemarken. Niet zo moeilijk want elke 20 minuten gaat er een.Het rijden in Denemarken ging zo vlot en het bleef zo warm dat we na een broodje hebben besloten maar door te rijden naar Rodby om daar de boot te halen want wie weet hoe het morgen met de drukte is als het vrachtverkeer ook weer opde weg is. In Rodby moesten we 1 keer wachten, een half uur dus dat viel mee en ook deze overtocht ging vlotjes. En nu zitten we dus op Ostseeinsel Fehmarn aan het Klausdorfer Strand. We wilden nog even naar de zee maar een dikke onweersbui houdt ons nu even tegen. Morgen dan maar eens kijken.