groep4-gaat-gehalveerd-naar-de-noorkaap.reismee.nl

Mora

Gisteren zijn we na een lange weg langs onder andere Vilhelmina en Dorotea uiteindelijk op een schiereilandje Froso bij Ostersund aangkomen. Hier hadden we een camping uitgezocht maar dat bleek geen succes, overvol vanwege een voetbaltoernooi, geen electriciteit, vieze w.c en nog steeds regen. Maar Gea had geen zin om verder te zoeken dus besloten we te blijven. O,ja we stonden ook nog eens hartstikke scheef. Gelukkig de goede kant op zodat we er geen last met slapen van hadden. Bert had de tv aangekregen en welke zender deed het? TVNOORD! We zijn dus weer helemmal op de hoogte van de hittegolf die het thuisfront volgende week over zich heen krijgt. Wij zijnvanwege het weer maar vroeg gaan slapen en waren vanmorgen vroeg weer op. Wachten bij de douches, goochem douche en wc in 1 hokje dus als je nodig moest kon je mooi wachten tot degene voor je klaar was met douchen. en zo waren we op tijd on the road again! We willen vandaag tot Mora komen en dat is gelukt. Het was ook maar een klein stukje 299 km en elke 50 km werd het een graad warmer, opeen gegeven moment zelf 22 C gemeten. Kijk dat willen we. De weg was overwegend door bossen en af en toe wat meren en dat is eigenlijk het bekende uitzicht in Zweden. Mora lijkt een leuk stadje en morgen willen we de fiets weer eens pakken om naar het huis van de schilder Zorn te gaan en het museum te bekijken en ook moeten we op zoek naar het grote Dalarna paard van Hennie B. We bljven dus 2 nachtjes op de amasangsgarden camping. Een leuk campingkje maar je moet je wel insmeren met deet!.

Henny

Haha Gea groot paard ????

mama

Het is hier lekker weer heb de hle dag in de tuin gezeten en jullie ook las ik enmooien foto en wij blijven op de hoogte doei xxx